GİRESUN’DA DOSTANE BULUŞMA
Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse, belediyede İBB Başkan Danışmanı Kemal Aydın ve beraberindeki heyeti ağırladı. Samimi bir atmosferde gerçekleşen ziyarette, hem dostluk hem de iş birliği vurgusu öne çıktı.
Başkan Köse, misafirlerini ma...
Siyaset
Son Güncelleme: