TİREBOLU’DA “DOĞA, TOPRAK, SU VE GELECEĞİMİZ İÇİN MADEN MİTİNGİ” COŞKUSU

Bu coğrafyanın geleceği, doğasına sahip çıkmakla korunacak.

TİREBOLU’DA “DOĞA, TOPRAK, SU VE GELECEĞİMİZ İÇİN MADEN MİTİNGİ” COŞKUSU
Yayınlanma: Güncelleme: 159 views

Bu topraklarda anaların nasırlı ellerinin emeği, babaların alın teri var… Fındığın bereketi, derelerin şarkısı, ormanların nefesi ve yaylaların geleceğe uzanan umudu var.

Bugün Tirebolu ilçesinde, Cumhuriyet Halk Partisi Genel Başkanlığının öncülüğünde geniş katılımlı bir buluşma gerçekleştirildi.

Programa; Doğa Hakları ve Çevre Politikalarından Sorumlu Genel Başkan Yardımcısı Evrim Rızvanoğlu, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Politikalar Kurulu Başkanı Seyit Torun, Enerji ve Tabii Kaynaklar Politikalar Kurulu Başkanı Ümit Özlale, PM Üyesi Kübra Gökdemir katıldı.

Ayrıca Elvan Işık Gezmiş, Mustafa Adıgüzel, Uğur Bayraktutan, Sibel Suiçmez ve Tahsin Ocaklı da katılım sağladı.

Bölge adına güçlü bir buluşmaya dönüşen programda, Gökhan Şenyürek, Fuat Köse, ilçe belediye başkanları, ilçe başkanları ve çok sayıda vatandaş da yer aldı.

“Doğa, Toprak, Su ve Geleceğimiz İçin Maden Mitingi” adıyla gerçekleştirilen buluşmada en güçlü mesaj netti:
Bu coğrafyanın geleceği, doğasına sahip çıkmakla korunacak.

Toprağı, suyu ve yaşamı savunanlar; bir kez daha aynı cümlede birleşti:
Bu memleket hepimizin… Bu gelecek hepimizin.

İLK YORUMU SİZ YAZIN

Hoş Geldiniz

Üye değilmisiniz? Kayıt Ol!

Hemen Hesabını Oluştur

Zaten bir hesabın mı var? Giriş Yap!

Şifrenizi mi Unuttunuz

Kullanıcı adınızı yada e-posta adresinizi aşağıya girdikten sonra mail adresinize yeni şifreniz gönderilecektir.