Bu coğrafyanın geleceği, doğasına sahip çıkmakla korunacak.
Bu topraklarda anaların nasırlı ellerinin emeği, babaların alın teri var… Fındığın bereketi, derelerin şarkısı, ormanların nefesi ve yaylaların geleceğe uzanan umudu var.
Bugün Tirebolu ilçesinde, Cumhuriyet Halk Partisi Genel Başkanlığının öncülüğünde geniş katılımlı bir buluşma gerçekleştirildi.
Programa; Doğa Hakları ve Çevre Politikalarından Sorumlu Genel Başkan Yardımcısı Evrim Rızvanoğlu, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Politikalar Kurulu Başkanı Seyit Torun, Enerji ve Tabii Kaynaklar Politikalar Kurulu Başkanı Ümit Özlale, PM Üyesi Kübra Gökdemir katıldı.
Ayrıca Elvan Işık Gezmiş, Mustafa Adıgüzel, Uğur Bayraktutan, Sibel Suiçmez ve Tahsin Ocaklı da katılım sağladı.
Bölge adına güçlü bir buluşmaya dönüşen programda, Gökhan Şenyürek, Fuat Köse, ilçe belediye başkanları, ilçe başkanları ve çok sayıda vatandaş da yer aldı.
“Doğa, Toprak, Su ve Geleceğimiz İçin Maden Mitingi” adıyla gerçekleştirilen buluşmada en güçlü mesaj netti:
Bu coğrafyanın geleceği, doğasına sahip çıkmakla korunacak.
Toprağı, suyu ve yaşamı savunanlar; bir kez daha aynı cümlede birleşti:
Bu memleket hepimizin… Bu gelecek hepimizin.



















