GİRESUN EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ’NDE GURUR GÜNÜ

3 HEKİME DOÇENTLİK UNVANI

GİRESUN EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ’NDE GURUR GÜNÜ
Yayınlanma: Güncelleme: 138 views

Giresun Eğitim ve Araştırma Hastanesi, akademik başarılarla büyümeye ve sağlık alanındaki gücünü artırmaya devam ediyor. Hastanede görev yapan üç değerli hekim, uzun yıllara dayanan emekleri, bilimsel çalışmaları ve mesleki başarıları sonucunda doçentlik unvanı almaya hak kazandı.

Dahiliye Uzmanı Doç. Dr. Ersin Kuloğlu, Psikiyatri Uzmanı Doç. Dr. Ulaş Korkmaz ve Anesteziyoloji Uzmanı Doç. Dr. Dilek Yeniay, akademik kariyerlerinde önemli bir dönüm noktası olan doçentlik unvanını alarak hem hastanelerine hem de Giresun’a büyük bir gurur yaşattı.

Sağlık hizmetlerinin yanı sıra bilimsel üretime ve akademik gelişime de katkı sunan üç başarılı hekimin elde ettiği bu unvan, Giresun Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nin nitelikli kadrosunun her geçen gün daha da güçlendiğinin göstergesi oldu.

Hastane yönetimi tarafından yapılan açıklamada, doçentlik unvanı alan hekimler tebrik edilerek bundan sonraki meslek hayatlarında başarılarının devamı temenni edildi.

Yolları açık, başarıları daim, hastaları sağlıklı olsun…

Bulancak Haber olarak, Doç. Dr. Ersin Kuloğlu’nu, Doç. Dr. Ulaş Korkmaz’ı ve Doç. Dr. Dilek Yeniay’ı gönülden kutluyor, sağlık camiasına değer katan çalışmalarının artarak devam etmesini diliyoruz.

İLK YORUMU SİZ YAZIN

Hoş Geldiniz

Üye değilmisiniz? Kayıt Ol!

Hemen Hesabını Oluştur

Zaten bir hesabın mı var? Giriş Yap!

Şifrenizi mi Unuttunuz

Kullanıcı adınızı yada e-posta adresinizi aşağıya girdikten sonra mail adresinize yeni şifreniz gönderilecektir.

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.